۲۱:۳۳

خدای مهربون من

به دست زندانی سياسی آزاد بايد گردد

گاهی وقتا اینقدر دلم میگیره که شاید مرز بغض چشمهام هم شکسته میشه . هر وقت که دلم اونقدر میگیره که حتی خدا هم بهم بی محلی میکنه میرم تو سایت بی دل اینقدر میچرخم تا کمی آرامش پیدا کنم . اما امروز هرچقدر که گشت و گذار کردم تو سایت مهدی بی تاب و بی تاب تر شدم .

مادر یکی از عزیزام یا بهتر بگم تنها عزیزم تو بستر بیماری داره با مرگ و زندگی میجنگه .


نمیدونم دارم کافر میشم ، شایدم آدم .فقط میدونم خدا اینقدر بی رحم نیست که بخواد اونو از ما بگیره. نمیدونم اونقدر داغونم که حتی نوشتن هم تنهام گذاشته .
به نظر شما خدا کجاست ؟؟؟
کجا برم دردمو بهش بگم ؟؟؟
کجا ازش بخوام که با ما این کارو نکنه ؟
اصلا ازش بپرسم دست توی مرگ زندگی ؟
اصلا بپرسم ازش که این همه مردم میگن تو قادر مطلقی این همه که مردم میگن تو بخشنده و مهربان ترینی ببینم راست میگن یا نه تو که نمیخوای به بندت دروغ بگی ؟ میگی ؟
خدایا به من نگاه کن یک بنده خودتو ببین ، ببین چطور داره ازت باز خواست میکنه . ببین چطور داره تو رو سوال پیچ میکنه اگر راست میگی اگر تو خدایی قانون ، سرنوشت ، تقدیر یا هر چیز دیگی که میگی رو عوض کن خدایا اگر تشنه گرفتن جونی بیا جون من و بگیر . بیا و یک بار رحم کن به ما !

خدایا میبینی چطور ایمانم ضعیف شده ؟؟؟؟ خودت خواستی مگر من چقدر قدرت دارم که بخوای این همه منو امتحان کنی مگر من بازیچه دست تو هستم که بخوای اینقدر من و بالا پایین کنی . پدر مادر خودمو گرفتی حالا هم این . کجای عدل اللهی تو اینه ؟؟؟؟ این کجاش عدل ؟ این کجاش مساوات ؟؟؟

خدایا تو رو به خدایت قسم این بار به ما رحم کن فقط همین یک بار به خودت قسم هیچی از دنیات کم نمیشه ؟؟؟

نمیدونم خدایا اصلا کی این کلمه رو انداخت تو دهن من ؟؟؟؟؟؟؟؟؟ خدایا به هیچ استدلالی تو رو نمیتونم تصور کنم فقط تنها و تنها تو اعماق دلم اسمت زمزمه میشه هر لحظه و هر زمان .

خدایا من که چه بخوام چه نخوام تو رو عبادت میکنم . این کافی نیست که بخوای حرف بندت رو زمین نندازی ؟

خدای مهربون کمک کن .

هر کس این نوشته رو میخونه یک خدایی داره – با هر خدایی که میشناسینش و با هر زبانی که صداش میکنید برای عزیزم دعا کنید . دوستم میگفت خدا دلای شکسته رو جواب رد نمیده . خدایا این دل من و این تو .


5 چه فکر میکنی؟:

ناشناس گفت...

ای خدا

ناشناس گفت...

hamishe ba khoda bash too badtarin gereftarihao sakhtiha hichvaght nazar imanet zaif beshe
harame emame hashtomo bechasb daste khali barnemigardi,dadasham imaneto rooz be rooz ghavitar kon too sakhtiha zaif nasho hamash emtehane khoda bandhasho doost dare sedash bezani niomaidet nemikone faghat imaneto ghavi kon ba yade khoda zendegi kon,aval hame marizaro doa kon javoono pir bad azash bekha marizeto shafa bede,yade khoda aramesh mide vaghti hesesh koni vaghti sedash koni vaghti imaneto ghavi koni to shadiao ghama kenaret bashe hichvaght tanhat nemizare koka,yadet nare khoda arhaman rahemine bandehasho doost dare tanhashon nemizare naomideshon nemikone ba yadesh zendegi kon.hamishe zekre khodaro begoo behet aramesh mide,manam doa mikonam khoda tak take marizaro shafa bede javoono pir

ناشناس گفت...

ای خدای بزرگ
هر روز به یادمان بیاور
که از میان همهء نعمت هایی که به ما ارزانی داشته ای
بالاترین آن محبت است ...

خدایا
دل هامان را بگشا
نه فقط به روی نزدیکان مان
بلکه به روی همه انسان ها ...

ای خدای مهربان
یاری مان کن تا دیر قضاوت کنیم و زود ببخشیم
یاری مان کن تا شکیبایی ، همدلی و مهربانی کنیم
خدايا...
عذر ميخواهم از اين که به خود اجازه مي دهم که با تو راز و نياز کنم. عذر ميخواهم که ادعا هاي زياد دارم در مقابل تو اظهار وجود مي کنم، در حالي که خوب مي دانم وجود من زائيده ي اراده ی من نيست و بدون خواسته ي تو هيچ و پوچم. عجيب آنکه از خود مي گويم، منم ميزنم، خواهش دارم و آرزو ميکنم!ا

خدايا...
تو مرا عشق کردي، که در قلب عشاق بسوزم
تو مرا اشک کردي،که در چشم يتيمان بجوشم
تو مرا آه کردي، که از سينه ي بيوه زنان و دردمندان به آسمان صعود کنم
تو مرا فرياد کردي، که کلمه ي حق را هر چه رسا تر برابرِ جباران اعلام نمايم
تو تار و پودِ وجود مرا با غم و درد سرشتي
تو مرا به آتش عشق سوختي
تو مرا در توفان حوادث پرداختي , در کوره ي غم و درد گداختي
تو مرا در درياي مصيبت و بلا غرق کردي
و در کويره فقر و هرمان و تنهائي سوزاندي
خدای بزرگ ! آنقدر به ما عظمت روح تقوا عطا کن که همه وجود خود را با عشق و رغبت قربانی حق کنیم.

خدایا ! آنچنان تار و پود وجودمان را به عشق خود عجین کن که در وجودت محو شویم.

خدایا ! ما را از گرداب خودخواهی و گردباد هوی و هوس نجات بده و به ما نعمت ایثار عطا کن.

خدایا ! در این لحظات سخت امتحان نور ایمان را بر قلب ما بتابان و ما را از لغزش نگاه دار.

خدایا ! ما را قدرت ده تا عجب و خودپرستی را زیر پا افکندیم و حق و حقیقت را فدای منفعت های شخصی نکنیم

ناشناس گفت...

خدای مهربون من سلام! خوبی؟مثل همیشه باز منم با یه عالمه خواسته و خواهش و امید و آرزو:خدای رحیم و رحمان من،خواهش می کنم دعای همه ی اونهایی که می شناسم و نمی شناسم رو برآورده کن،گره از کار همه باز کن و آرامش رو در دل همه آدمهای مضطرب و ناآرام قرار بده.سلامتی،این نعمت بزرگ و مقدس که بهترین لطف و نعمتت هست رو برای همه خصوصا عزیزانم آرزو می کنم،خدایا کمک کن همه مریض ها شفا پیدا کنند،هیچ آدم ناامیدی وجود نداشته باشه و نسل هرچه ظلم و ناپاکی از دنیا برداشته بشه. همه همدیگرو دوست داشته باشند و برای هم خوبی بخوان...مهربونم هممون رو عاقبت بخیر کن...و خیلی چیزای دیگه...، بقیشو پیش خودمو خودت میگم،همیشه هستی و این خوبه...خیلی خوبه...خوش به حال من،ُخوش به حال ما آدم ها...
خدای گلم خودت می دونی و منم می دونم که اول و آخر،آدمها، اگرکسی رو داشته باشند خودتیو خودت... پس کمکمون کن که هیچ وقت فراموشت نکنیم...

رفیق آشنا گفت...

پسر تو که خودت به اندازه خدا هستی ، خیلی بزرگتر از خدایی ، دل تو به اندازه همه روزگاران هست ، دلت بزرگتر از این حرفاست که بخوای اینجوری باشی
دل قوی کن ای دوست
ما با هم هستیم
درسته باهات تو بهشت هم نمی آم
ولی باهات جهنم بری میام
صبر ذاشته باش و آروم باش رفیق
نبینم که ابرو خم کرده باشی
نبینم که این کوه و پشتوانه من خم شده باشه
دل قوی کن ای دوست